BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

diumenge, 19 d’agost del 2012

THE BIG TRI. Olimpic Cala D'or

Avui toca despertarse prest, a les 5 per partir cap a Cala d'or, on xtrm ha organitzat un tri olimpic que pot ser un test per veure que tal va la preparació del EXTREMEMAN Menorca 23sept.

arribam en nyako i jo, recollida dorsals, deixam bici, saludam als colegues i cap a la platja. Faig un bon encalentiment i com sempre me perd la foto de grup.




Es dona la sortida, com sempre vaig lent fis a l'aigua...es la edat




Res mes començar me peguen una manotada a les ulleres i se me omple d'aigua un dels vidres. decideix esprintar per sortir del camp de batalla i una vegada mes tranquil, me llevo l'aigua sense aturar de nedar, els anys de entreno serveixen per algo en aquets casos.

Me pos darrere uns peus i cap a les boies. Anam a ritme fort però sense sufrir tant com als triatlons sprint.
Primera volta, vaig ben col.locat.


Segona volta, un poc mes forta. surt de l'aigua amb un grupet, mes o manco en 6º lloc.

Cap a les bicis.


Vaig sol uns 3km, fins que el grup de Fede Rodriguez i Miniño me cullen. Els aguant fins a Santanyi on tenc problemes amb una curva (fa poc vaig caure per galilea i he collit un poc de por a tombar-me) i me deixen. Roden molt fort. Intent agafar-los durant 500m ja anant cap a felanitx i me desgast molt. decideix seguir sol (je je , quin remei).

Arriba el grupet del gran Llorenç Gacies capitanejant un conjunt de disciplinats triatletes que van fent relleus curts ordenadament. Em poso a les seves ordres i aguant fins a Ca's Concos on se disgrega el grup en dos i jo quedo amb 4 corredors els quals ho intentam, però no arribam a fer be les coses.

Ens torna a agafar una altre grup, jo ja vaig mort i no aguant massa. Faig tots els tobogans cap a S'horta jo sol, amb un fort vent i unes costes que me vant destruint ses cametes.

Arribant a Cala D'or, en Jaume Vicens me proposa fer relleus i jo li dic que vaig molt malament, i se m'en va.  El darrers km son costa per avall i acoplat me refaig un poc.


Deixo la bici i me dispòs a córrer 10km davall un sol brutal, amb 35 graus de temperatura. Duc en la mà una botelleta de coca cola.

Sorprenentment me trobo be. Les cames responen. No sé a quan vaig perque no duc rellotge, pero se que si apret massa, podria no arribar. Sempre hi som a temps a augmentar ritme.

Fins al km 8 aprox. vaig a un ritme asequible, vaig passant a alguns, alguns me passen, començo a doblar gent. Alguns s'aturen extenuats, fa molta calor. Bec aigua als avituallaments.  Els 2 darrers km apret un poc per assegurar-me de que ningú me passi (berto, je je ).

META !!!!!!



He quedat el 29 de 232 triatletes i el primer M40. Temps 2h 20min.  Molt content per la natació i el córrer i un poc decebut per el sector bici on no he estat capaç d'aguantar els grups. Pensava que estava millor però encara no tenc el nivell que m'agradaria...diuen que un ciclista es forma en 5 anys i jo en duc 3...Falten 2.

Gracies a XTRM per organitzar aquest fantastic tri olimpic !!! Gracies Caty per les fotos !!!

video ib3
http://ib3tv.com/20120818_186259-a-cala-dor-sha-disputat-el-big-saturday.html

resultats
http://www.xtrmtracker.com/Documentos/0000046/18fca3e8bf3344a4b074cf7067b21138/CLASIFICACION_FINAL.pdf

1 comentari: