BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

diumenge, 19 d’agost del 2012

cursa pla de na tesa

primera cursa popular de l'any per a mi. Era un dissabte d'aquets que estas sol a casa i decideixes fer un entrenament de calidad en lloc de posar rentadores i arreglar la casa.

El matí reconeixement del circuit del tri olimpic a cala D'or. Deixo el cotxe al aquacity, cuic el vial de servei de la carretera de llucmajor i faig els 50km fins a cala d'or tot sol a una mitja de 29km/h. Una vegada allà, ens veim amb rubén, javi lares, sixto i subak per fer els 40km del circuit.

En total 108km. plat de pasta, migdiada i cap al pla de na tesa.

gran ambient. molta gent, bons corredors. Son 9.200m i el plà es anar de entrenament.

surt a 4.30 i intentant en tot moment controlar respiració. A mida que van passant els kilòmetres me vaig sentint millor i vaig augmentant la velocitat. Començ a passar gent.


La tercera i darrera volta la faig a ritme alt, a 3.50 aprox. me sent be, respiració controlada i animat perque vaig passant a moltissims corredors.



Darrera recta, veig uns corredors devant jo que semblen veterans, darrer esforç, els passo i arrib a meta

He quedat el 45 de 238 participants i el 7 M40, a una mitja de 4.08 el km.
http://www.elitechip.net/system/public/dldcache/c1c1b11d2eef6039abd2ef0236cc6b2c.pdf

Un dissabte complet. i lo mes bò....la compania dels TRIATS !!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada