BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

diumenge, 19 d’agost del 2012

tri sprint ca'n picafort. campionat balears

amb un poc de retard escric la mini-crònica del campionat de balears, on vaig quedar primer classificat de veteranos 40-50 anys.

Amb molta calor ens dirigim Rubén, Robert i jo cap a Ca'n Picafort. LLargues cues per registra-se.



 Ens dirigim cap a la vorera de la platja, tothom vol estar devant. Abans sempre erem els mateixos pero ara molts triatletes es volen posar devant.Això fa que els primers metres siguin una lluita per distanciarse del grup



després de uns metres de osties, la cosa es va aclarint i vaig seguint la estela de un grupet que van com si fos una cursa de 100m. he d'anar a tope per no perdre referències.

Arrib el 12 a la platja, no molt bona posició, però es que la gent se està posant ses piles amb la natació...

Comença la bici, un circuit complicat, amb girs de 90graus, pujades i baixades.

Me van passant grups als que no puc aguantar, el de miquel torres, que està a tope, els del ada calvià, el den pep vidal. Van a tumba abierta i jo no me vull jugar el tipo (en el cas de poder aguantar, es clar)

Trob a un corredor, enrique piñel llegeix al seu dorsal, amb un nivell semblant al meu i ens anam rellevant a partir de la segona volta per a mi i primera per ell. Per lo que veig, un tio fort, amb experiència, roda acoplat i es pot anar darrera sense passar pena de que freni o faci moviments extranys. es d'agrair trobar un ciclista aixi.

Comença la carrera a peu, les cames no responen, molta calor. respiració fatal. vaig primer m40 i he d'aguantar, es el campionat de balears !!! Decideix anar al ritme mes alt que pugui sense petar.


Darrere duc el segon classificat, en Sergi que me està agafant i decideix donar-ho tot els darrers 2km.
Arrib a meta exhaust, però content per el títol. He fet el 32 de la general.


Els dos campions veterans son TRIATS !!!


I a més, en un sorteig,  me toca un cap de setmana a un hotel amb tot incluit per a dues persones !!!


Moltes gracies als organitzadors i a Cati pons per les fotos !!!

resultats
http://www.elitechip.net/system/public/dldcache/e1198258bc02b2edba78bbdfb32b81ef.pdf




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada