BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

dilluns, 7 de maig del 2012

triatló colònia s. jordi 2012

Per segon any he participat en aquest gran triató olimpic organitzat per Best Swimming Centre, un dels millors trainning camps de Europa per nadadors i triatletes, amb Matthew O'connor i James Parrak, dos nadadors olimpics com a gerents.

Passam per alt els moments previs a la cursa, i sona la bocina. Aquesta vegada se m havien posat devant un parell de nedadors i no hi havia manera de començar a nedar. Vaig caminant fins que trob un forat i a nedar !!!


El primer grup amb els pros es massa rápid, però el segón que es forma, me va benissim. El ritme es alt però asumible. Me qued darrere i a seguis la espumeta dels peus del de devant. Arribam a la primera boia i la mar es posa malament. Comença la diversió. A mi no me molesten les ones, bec un poc d'aigua, però segueix amb el grup. Arribam a la tercera boia, giram cap el port i la mar es torna plana. Veig l'arc d'arribada i acceler. El meu pensament es : quan mes via faci ara, mes tardaran en agafar-me en bici
Sortida de l'aigua lenta, problemes amb el velcro del neopré, com sempre, i cap a la bici


Vaig pujant cap a Ses Salines, no fa tan de vent com l'any passat, guai...me pos comode damunt els acoples, i a esperar que passi algú per fer grupet. Arribant a Ses Salines me passa en Juanan i en Miquel Torres, "iluso de mi" me pos a roda i aguant 300m, ja ja, toni, que esperaves? aguantar el ritme d'en Juanan?

Torn a estar sol. Entrant a la carretera del far pens que l'any passat, el grup d'en Pep Lliteres me va collir aqui. Enguany "ni rastro", no se si es bò o dolent, però convendria fer grupet perque jo sol no aconsegueix anar a un ritme suficient per fer bon paper.

Uns 2-3 km després un ciclista amb un mono de ada-calvià me passa per devora, i com una pegellida m hi aferro. No me demana relleus, uns km mes tard mos aplega un grupet de 6, format per mallorquins i guiris.
Punt de gir, no me deixen !!! la pujada dura dura, collim al Miquel Torres, el grup es fa gròs am els ninets de la EBE i jo darrere sofrint molt. S'afegeix al grup Ivan Muñoz.

Arribam al punt de gir de Es Llombards, jo, sense forces a les cames, me relax uns segons i me separ uns metres...poc a poc els vaig perdent. Impotència, estan a 10 metres però se que ja no els podré collir.
Au idò Toni, cap a sa colònia s ha dit, ben tot sol amb un vent de collons. Acoplat i paravall.

Me passa en Miniño, com a gran persona que es, m' ofereix que me posi a roda. No gracias Miguel, no puedo seguir tu ritmo (això ho pens, perque ell només veu que moc el cap de costat a costat).

La part positiva es que estic arribant i vaig molt ben posicionat. Uep !! ara me cullen en Pep Lliteres i en Llorenç Gacies faltant 2 km. Ostres, arribar amb en Pep, quin luxe !!! Me pos a roda. Ells ja comencen a mollar cames.

L'arribada me surt be, sabates llevades, postura de pro, peu a terra i cap a les sabatilles de córrer !!!



Emocionat per els anims dels companys de club i amics, començ la tercera fase.  Vaig a menys de 4, no toni, regula, regula que son 10km. Me costa estabilitzar el ritme per el subidón d'anar tan ben col.locat. A la segona volta ja veig que a 4.15 vaig cómode de respiració i decideix mantenir aquesta velocitat.



Prenc un gel i vaig collint aigua als avituallaments. Gran feina dels voluntaris. Els companys animant, Román i Carmen, Julio, Tito (com es que no estan competint?) javi buitre, Maria Mora, i altres que no arrib a identificar. Darrera volta. Vaig be, sufrint però es pot assumir. Faltant 500m, me passen dos jovenets com dues bales. Recta final, me gir cap enrere, no ve ningú. En Nyakko, amic i company d'entrenaments, que me dona molts bons consells, fa de jutge i es allà, xocam mans i cap als Donuts !!!!


Uau !!!crec que he quedat molt be perque hi ha poca gent a l'arribada. Fotos amb companys i amics.



 Me diuen que he fet el 24 de la general i primer M40. Ha valgut la pena el sufriment. El dolor es temporal y la gloria eterna, je je je .

                                                aqui amb la guanyadora de M40 femení

                                 i aqui amb manolo blasco i pilar morlà, que també han fet podium.

Com a anàlisi puc dir que he de millorar més encara en bici. Cert es que he millorat molt en un any, però es amb diferència el meu pitjor sector. Encara me falta força a ses cames per aguantar aquets ritmes. Nedant me mantenc i corrent puc aguantar ritmes mes alts sense sufrir massa. I sense lesionar-me !!!!

Gracies a tots per els anims durant la carrera i les felicitacions de després !!!

resultats.

http://www.elitechip.net/system/public/dldcache/79926c899a0daa06f6a01d70d49adffd.pdf





Fotos Cati Pons, ttalonso, Julio i Román. Gracies !!!



4 comentaris:

  1. He disfrutat llegint la crónica! Enhorabona, tant pel podi, com per la narració com per la millora en bici. Tu ets com el bon vi, millores amb els anys!

    ResponElimina
  2. Toni la veritat és que feres una cursa magnifica. Quan te vàrem agafar amb bici ja casi arribaves, te vares haver de menjar tota la tornada sol i vent encontra i allò va desgastar molt. Després a mi em va costar molt agafar-te. Toni com dius molt bé as millorat notablament i la veritat que és un plaer. Ets un crack i te va sortir una carrera fenomenal. Enhorabona crack!!! t'ho mareixes...

    ResponElimina
  3. gracies a tots tres!! això m anima molt!!!

    ResponElimina