BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

dissabte, 19 de maig del 2012

renovació material

Tot va començar quan vaig haver de llevar la bici d'un company per collir la meva que estava darrere. Era una specialized Tarmac. Em vaig quedar alucinat de lo poc que pesava en relació a la meva.

Vaig comprar la Focus pensant que si era de carbono, segur que pesava menys. La Focus pesa, amb les rodes mavic ksyrium race, uns 9.500kg. Actualment les bicis "normaletes, pesen 8kg, i les mes bones, baixen d'aquest pes.

Llavors vaig pensar en canviar ses rodes, a rel d' una conversació del foro de atletasdebaleares. Y de mirar rodes, vaig passar a mirar bicis. 

Però si no venia la meva, era impossible comprar la nova. I me varen dir que a la tenda nova de Bicicletes ca´n nadal, al poligon son rossinyol, es quedaven la bici si compraves una.


Amb la venta de la primera bici de alumini que vaig comprar i el que me donen per la focus, i un poquet mes, es clar, he comprat la GIANT TCR COMPOSITE


I m han descontat el preu de les rodes de fàbrica i he posat unes rodes que tenien en oferta, de carbono, amb buje de titanio, sense perfil, que pesen 1.300kg, amb lo qual quedarà una bici de menys de 8kg.

Esper poder córrer el tri ciutat de palma amb la bici nova.

I com a festa de "despedida" de la Focus, avui hem fet 140km amb un parell de companys del club. Un récord per a mi, que segur tardaré en batre.




                            aqui amb la espuma anti pinchazos a la sortida d avui, cel.lebrant el rècord...



4 comentaris:

  1. Muy buena elección, tanto de la bici (PRECIOSA) como de las ruedas. En los sprints esas ruedas super ligeras te van a ir de miedo!!

    ResponElimina
  2. ya la tengo en casa, pesa 7.800. Ahora si q podré subir 2 veces san salvador sin que se me agarroten las piernas !!

    ResponElimina
  3. Ya tengo ganas de leer la cronica de la carrera!!

    ResponElimina
  4. Ostres!!!!! Que guapa! Un amic la va comprar, igual que la teva (però un parell de talles més grossa, jeje, que el tio és un pi!). Hi vaig anar amb ell, també a Can Nadal, i quan la vaig veure, li vaig remonanar que se la compràs, que per aquest preu, aquest quadre i els components, era difícil trobar res més bo, i a més, té una estètica molt agressiva. Enhorabona per la compra, i, evidentment, pels teus triomfs!!! Ara comença la teva temporada. GAAASSS

    ResponElimina