BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

diumenge, 1 de juliol del 2012

I aquatló ciutat jardí

Centrat en la preparació per l'extrememan de Menorca, ara toca fer proves curtes i explosives com aquesta.

 Avui tocava deixar la bici a casa, per competir en una prova que mai havia fet: un aquatló, això si, un poc "sui generis" ja que no tenia les distàncies "standard" (li havien retallat metres al sector d'aigua) i a mi no me parexia massa bè, encara que entenc que qui el monta, decideix. Aixi es que res mes a dir, quan vulgui un aquatló amb més natació, ja el montaré jo, je je je.

El matí havia fet 60km de bici a ritme moderat i havia dinat de un bon plat de pasta i després una bona migdiada, i llest per partir.

Video de la sortida. gracies super Ramón !!!

http://www.youtube.com/watch?v=fneSOV5oFVY&feature=youtu.be

Hi havia bastants de Triats, tots amb ganes de donar guerra.


Ens preparam per sortir, som uns 170 competidors per fer 4km corrent, 750 nedant i 4km corrent.
Les meves previsions eren sortir a 3.50, ja que es una velocitat que actualment puc aguantar en uns 5km. Per regular-me duia el garmin, ja que no tenc tanta experiència per saber córrer per sensacions.



Sona la bocina i la gent surt escopetejada, dubtes, he d'apretar? No. Tenc a devant al Sergi Isern, que du el ritme aproximat al que jo havia planejat i anam fent a 3.47 aprox.


A partir del segon kilómetre, començam a passar gent i ens col.locam en torn al lloc n. 20. Els kilòmetres se fan llargs i arribam a la transició.

Gorro, ulleres i cap a l'aigua.




 Quan me pos a bracejar, tenc la sensació d'haver fet la travessa de formentor. Els braços me pesen, duc la respiració massa accelerada per nedar i me concentro en tornar a la calma.
Segueixo la estela dels que duia devant i veig que els vaig agafant facilment. Pas per devora en Loner, ens miram i pens que no dec anar tan malament si l'he agafat tan aviat, ja que ell havia fet un molt bon primer sector i anava bastant devant jo.

Quan gir la primera boia, no veig la segona. Vaig nedant sense saber cap on he d anar fins que la veig. De sobte me trob damunt un nedador, sorry, no l he vist i me'l he menjat.. Segona boia, veig l'arc d'arribada i aqui ja me dic, venga toni, posa es turbo!!!

Sortida de l'aigua, foto xulísima, gracies ttalonso !!

 
La gent m' anima i me diu que vaig dels primers, no m' ho puc creure!!! tampoc he adelantat a tanta gent...però si, del 21 he passat al 6. A mem si ho puc mantenir...

Sabatilles i a córrer. Sensacions dolentes, mir el garmin, vaig a 4.10, aixi segur que me cullen. Decideixo fer 1km de recuperació i llavors tornar a intentar baixar de 4. En elpunt de gir veig la situació, no colliré al de devant i per darrere duc a dos joves que anaven els primers devora en carlos lopez al primer sector...aixi es que el meu objectiu es que no me cuiguin, però ho veig molt dificil.



Apretam les dents i a posam el garmin a 3.50 patint molt. Me vaig creuant els Guerra, en Loner, en Pep Vidal i altres que anaven devant i veig que he tret molt bon partit de la natació. Als triatlons que havia fet fins ara, no quedava content, però ara que no duim neopré, crec que me veig afavorit.

Darrer kilómetre, acceler més, ara ho he de donat tot. Vaig passant als que els hi he tret una volta. Faltant 300 metres me gir i veig al meu perseguidor a uns 10 metres. mir l'arc d'arribada i me dic a mi mateix, no me colliràs !!!

Mai havia corregut tan fort, més que córrer era donar bots com si fes el triple salt. I arrib el n. 6...ningú m ha passat !!!!!



Pulsacions a l'arribada...188. Temps, 44min.55seg. Lloc 21 i 17 de córrer i el 4 de natació. Pirmer M40 i 6 de la general. I molt content !!!!
http://www.elitechip.net/system/public/dldcache/581665603df4de82cdd3da6c92876181.pdf

El nostre entrenador de natació en Llorenç, ens ha vengut a veure i ha quedat molt content dels seus alumnes, en Sergi i jo.

                         entrega de premis, vales per un spa, trofeu, sopar....que podem demanar?

Agraiments: Club triatlón Palma, un 10 per la organització, premis per categories i sopar incluit. Als que m heu animat, als companys de club, que també m animaven. als fotografs Ramón, Cati, ttalonso, Geni. I gracies al nyako, al jordi gil i al llorenç per haver vengut a donar anims !!!

Ens veim al port d'andratx dia 7 !!!!











4 comentaris:

  1. Enhorabuena Toni, a mi fuiste a uno de los que pasaste en el agua como un torpedo. Nos venos en Andratx.

    ResponElimina
  2. Muy bien Toni, y no se si es mejor lo que has hecho en el agua o corriendo, que a ver quien te pilla rodando a 3'50'' y controlando. Felicidades, y ánimos:

    ResponElimina
  3. Espectacular en todos los sectores!!

    ResponElimina