BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

dimarts, 29 de maig del 2012

TRIATLÓ CIUTAT DE PALMA 2012

Es el primer triatló sprint de l'any, i per tant, un bon test per veure com estam de velocitat. Res a veure amb els de mitja distància, inclús diria jo, poc a veure amb un olimpic, ja que aqui no t has de regular gens. Sempre amb el cor a punt de sortir del pit. Una diferència de un minut implica quedar adins els 10 primers o el 30.


Haviem quedat en Ignasi Colom, Sergi Isern, Manolo Blasco, Robert Alàs i jo ales 7.45 per anar en bici fins a s'arenal, i aixi activar les cames. A la arribada, començam a veure els habituals. Es agradable veure la gent.

Molts me demanen si aconsell neopré, els dic que jo no en duré, entre d'altres coses, perque l'he venut i no en tenc. Deixam les bicis i a fer-se la foto de rigor.

                                                                            equipasso

Jo vaig a encalentir, no m'agrada començar la competició sense fer un encalentiment previ, però més que encalentiment, es refredament. L'aigua està fresqueta...anyor el neopré...

                                                              quin puta fred.....brrrrrr

Me pos en primera fila, mort de fred , la majoria va amb neopré. Esperam la bocina.

                         fixau-vos amb la postura Ussain Bolt. Tanmateix tots m'adelanten en la sortida

MOOOOOOOOOOOOCCCCCCCCCCCCC. A nedar...joder, perqué surten tan aviat ??? Vaig com si anés a fer uns 50 metres. Fins la primera boia no arrib a collir el ritme correcte de respiració. En Juanga se me posa devora i me mira com dient, Vamos !!!, però jo no puc dur el seu ritme. Veig com els primers se m'escapen i pens que m'hauria d'haver posat el neopré. Hauria anat mes aviat. Prenc nota per l'any que ve.

Després d' un sprint interminable, arribam a la platja. He fet el n. 12.


Transició lenta ja que sense dur neopré, he tardat el mateix que els que el duen. Surt i veig una roda on aferrar-me. Tot d'una veig que es un tio més fort que jo en bici. Anam fent relleus fins que s'afegeix un tercer i augmenten el ritme. Me demanen que passi a fer relleus, però a la velocitat que van, no puc. S'obliden de mi i van fent relleus ells dos fins que al final de la primera volta, me desenganx i me qued sol.

No tardaria molt en arribar per darrere el grup liderat per el gran Miniño, que arrastra una dotzena de corredors, entre ells els M40  Manuel i Sergi, el qual me fa una senyal perque me posi a roda.
Li faig cas i aconsegueix aguantar aquest grup amb relativa facilitat. Al Manuel li surt sa cadena, però aconsegueix contactar. Está molt fort en bici. La meva bici nova respòn molt bé.

Arribam a boxes tots junts. Faig una bona transició. Partim a córrer. Mir el garmin, marca 3.30...ufff . Devant tenc un maillot de Bimont i pens que es en Sergi. Massa enfora...perè de sobte, me passa per devora. En Sergi es molt bon corredor a peu, ho sé perque hem entrenat junts a Principes fent series. Si vull anar devora ell, hauré de sufrir. Estam corrent a 3.42 aproximadament. En Manuel a 30 segons darrere.

Devant Cala estància en Sergi aminora un poc i jo me pos devant. Arribam al punt de gir i ....m'el pas. Ells giren i jo segueix recte.  Jo anava en "modo automàtico" i no he vist el cono. Ja torn a estar darrere, a uns 10m. Sense afluixar seguim fins al puro beach. anam a 3.43 aprox.

Quan falta un km, veig que en Sergi afluixa i me espera. Entram junts a meta? Joder, me fa una il.lusió tremenda arribar amb ell. Però tu entres primer, li dic. Feim el darrer tram recte collits de la mà, llàstima que no he trobat cap foto d'aquest moment. I quan arribam, jo me retràs un segon perque ell passi i quedi primer.



  Hem arribat els 11 de la general. Increible. dos vells de 43 anys devora els cracks de Mallorca, je je. Tot es alegria, i emoció. En Manuel arriba uns 40 segons mes tard, adjudicant-se la tercera posició. També ha fet un carrerón.
Quan vaig a veure els resultats, me qued de pedra, ja que estic devant en Sergi, i precisament jo havia intentat que ell  creuàs el primer la linia d'arribada, ja que si algú es mereixia el triomf, era ell.
Supòs que ell va entrar amb la cama sense xip i jo amb la del xip, no se...li vaig comentar a Mito, però anava molt liat.

que me caigo !!!

los tres tenores

Un gran dia. Un gran resultat. Després de una temporada de duatlons bastant discreta, arriben els triatlons, amb la meva estimada part d'aigua, i la millora es evident. També estic content perque he aconseguit que el meu "pico" de forma, coincideixi amb els meus objectius (tri colonia s. jordi i tri palma), i sobretot sense lesions.

Ara a seguir entrenant. Vull preparar l' extrememan de Menorca, el "retonno" a la mitja distància i entretant fer els triatlons de Can Picafort (campionat balears) i Andratx.

Com sempre, gràcies als fotógrafs, als que mos animau en la cursa i als que m heu felicitat. I gracies al Sergi per ser un amic, en lloc d'un rival. (m ha dit que al pròxim no tendrà pietat, je je )

3 comentaris:

  1. Pero bueno!!! Yo quiero más detalles sobre que tal la bici nueva, alguna foto, algo!!!

    Enhorabuena, un 11 en este triatlón y sin neopreno es un resultado muuuy bueno.

    ResponElimina
  2. com sempre, la narració molt xula. m´has fet passar una bona estona.

    enhorabona!!!

    ResponElimina
  3. hola migue. la verdad es que el cambio se nota muxisimo...estos dias q he hecho montaña, subo como un tiro, y en las carreras, tengo muxa mas capacida de sprint para coger la rueda cuando pegan el palo despues del giro. como contrapartida, es una bici mas nerviosa, menos estable. al no pesar tanto, no se agarra tanto a la carretera y he tenido varios sustos bajando el coll de sa creu...me he tenido q bajar el sillin para bajar el centro de gravedad. Las ruedas van finisimas, una pasada, y noto menos los baches, supongo pq es más rigida. Una buena compra!!! os aconsejo esta tienda !!abriremos ficha como club para tener un 10x100 de descuento.


    toniloc. Gracies i encantat d entrenar amb tu. enguany estas fortissim !!!

    ResponElimina