BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

dimarts, 31 de gener del 2012

DUATLÓ ARTÀ. (Anda la cartera !!!)

Aquest diumenge tocava aixecar-se prest i anar cap a Artà. Anavem un poc acollonits perque per Palma plovia i per el cami, tant li era ploure com no. Jo som molt poruc en bici quan plou i tenia ganes de retirar-me, però vaig pensar que ja ho decidiria in situ.

Feia molt de fred, la cua per entrar a boxes erallarguissima. Allà estavem en Robert, reverendo i jo. Dus el carnet??? Joder, no el duc!!! Primer susto!!! per sort vaig trobar aviat la meva parella que el duia adins la motxila.

Preparam bicis, molt apretades,massa i tot. Se enganxaven els manillars els uns amb els altres. Jo deix el casc damunt els acoples, sense trabar..."fallo garrafal"

Donen la sortida i not com el fred me impedeix anar aviat, L'aire entra gelat als pulmons, les cames no s'activen. Des de la cursa de elitexip casi no havia anat a córrer per sobrecarrega als soleos (el meu nou punt feble). Tot i aixi, intent anar devora en sergi isern, gran triatleta de fons (hawaii) que ara s'ha passat als sprint per canviar un poc.

Arriba la pujada a la Iglesia d Artà, unes terribles escales fan que me posi a caminar per no petar i poder seguir a bon ritme. En sergi es distancia a la devallada, jo no devall massa be. però el prenc com areferència i torn a contactar. Passam al Tito, primer triat i anam cap a boxes. El primer tram me surt a 4.08 min/km

Quan arrib a la bici, no m'en don compte de que el casc havia caigut, i com que no el veig, no hi pens, i surt de boxes tot content sense casc. Als 50m, la jutgessa m'atura i me diu que me treu targeta groga i que torni a cercar el casc.

Per el meu cap passa la idea d'abandonar, com aquell dia en que vaig foradar a l'olimpic de sa colònia, però torn arrere, creuan-me amb en manuel i altres corredors que me miren extranyats.

El casc es a 3 o 4 metres del meu lloc, havia redolat. M el pos i torn pujar damunt la bici. Ja he perdut el grupet bò, amb en sergi, manuel etc. Però amb ràbia, me pos damunt els acoples i me pos a tirar, passant a molts de corredors que intenten posar-se a roda i no ho aconsegueixen. Això m'anima. Veig un grup grosset devant a uns 30-40m i vaig a per ells. Aconsegueix caçar-los i a xupar roda. El grupet es va fent gran, agafam al del  Riky i Cuoyot que va de conya, també hi ha el robert ( que donarà sorpreses enguany) que me mira extranyat ja que pensava que anava devant d'ell. Anam rodant a vegades cómodes i a vegades sufrint molt. Fa molt de vent i es fan abanicos. Al cuoyot li pega un mal al bessó i s'atura, llàstima!!!

Adins el poble ens espera una altra trampa. Una pujada forta forta, mortal a aquestes altures de carrera. Pos el plat petit i faig la pujada millor del que esperava.

Arribam a la T2  i quan començ a córrer ja veig que les cames estan tocadetes. No cuic el ritme i decideixo no sufrir. La primera volta horrorosa, a la segona, les cames es desperten i començ a anar aviat.

Arribada. El 48 de la general i 7 M40. no esta malament tenint en compte de que he perdut uns 2-3 min. amb lo del casc.

http://www.elitechip.net/index.php?zwshow=SYS-ZW-74IU8E09&dldid=1018167&cmscmd=dlddoc&cmsplugin=zwelitechipplugin&cmsinstance=

Esper que això me serveixi de experiència.

Gracies al CC Artanenc per aquest magnific duatló !!!

3 comentaris:

  1. Jeje recuerdo perfectamente verte entrar en boxes por la alfombra de salida justo cuando yo salía con mi bici. En ese momento pensé que te habías liado con las vueltas y te habías pasado la entrada a boxes corriendo (no me fijé en las zapatillas). Como tu dices magnifico resultado después de la "cagada", este año empiezas con un nivel de carrera y de bici impresionante, no me quiero imaginar como andarás en verano, por no hablar de que pasará cuando empecemos con los tris. Me da que vas a ser un fijo en el podium de M40. Tiempo al tiempo.

    ResponElimina
  2. La veritat, quan he vist la foto pensava que era durant l'escalfament. Lo que m'estranya és que no te desqualificassin directament..... Però, millor!!!
    AL contrari que en Migue, jo només te dic que estàs impressionant en la part de córrer. En bici has d'agafar més confiança i sobretot força. Encara que no t'agradi, hauries de fer un poc de BTT per agafar agilitat, potència, i estabilitat sobre la bici. De córrer i nadar (sobretot nadar) vas sobrat.
    COincidesc amb en Migue que faràs podis l'un darrere l'altre, però no només a M40, sinó a absoluta. Creu-me!

    ResponElimina
  3. sa veritat es que he millorat molt des de q faig series, però com q després de cada competició estic una setmana sense poder córrer, no arrib a consolidar la milloria.
    jaume, estic fent "sentadillas" per agafar força ja q com tu be has dit es el meu punt feble. a mem si enguany ho millor.

    I de lo dels podiums...a m40 hi ha molta gent bona (manuel, Carlos Muñoz, Sergi Isern, Joan Tur, Fede Rodriguez, Jose Manuel Lopez...i un parell mes q no coneix, que me guanyen de molt, però per intentar-ho no serà.

    Gracies a tots dos!!!

    ResponElimina