BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

diumenge, 4 de desembre del 2011

competició a la vista

En plena pretemporada i després de no haver pogut assistir al duatló de sa pobla per un compromis familiar, arriba la marató combinada de Vilafranca.



Una prova que me fa ganes, no tant per la propia configuració, ja que 12km corrent, son massa per jo en aquets moments, sino per el poble on es fa, ja que hi tenc molta gent als quals aprecii molt.

El plantejament es sortir a veure com va, amb calma si no estic fi, o intentar mantenir un ritme alt (sense sufrir massa) que pugui mantenir els 12km. En bici, intentar fer grupet amb algú de nivell semblant, però serà dificil perque hi ha pocs participants i en 12km corrent, la gent es dispersarà molt. En tot cas, lo principal es no lesionar-se i fotrer-se una bona porsella en es Cruce en acabar!!!

Aquest mes he estat fent cinta tres cops per setmana (quin aburriment...) per no despertar la tendinitis, que m'avisa si me pas de intenssitat, nedant 2 pics per setmana (llevant una sessió per prioritzar la carrera  a peu), i fent 2 classes de spinning i una sortida setmanal en bici. Actuament el meu nivell en bici no es tan bò com a finals d estiu, però supòs que tots estam igual, no?

Una altre competició a la que estic inscrit es la TRISTAR 111. Haurem d'entrenar!!!

2 comentaris:

  1. Pues si, mi nivel de bici no es el que era pero es normal teniendo en cuenta que practicamente no puedo entrenar.

    De todas formas seguro que te lo pasas bien en Villafranca. Nos vemos!!

    ResponElimina