BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

dimarts, 1 de novembre del 2011

dia "històric"

Aprofitant la festa, avui tocava bici. Feia dies que no sortia per el mal temps i ja tenia el mono. Amés avui anava d'estrena. Uns acoples curts, per els duatlons i triatlons sprint, i unes sabates de triatló, expresament concebudes per posar i llevar rapidament. Al duavins vaig perdre bastant de temps per no dur-les, i vaig decidir fer la inversió
A les 8.30 desde el conforama, surt cada dissabte , diumenge i festius, un grup ciclista molt nombrós (en realitat perque molts s hi afegeixen, com jo, )  anomenat "històrics" els quals solen fer rutes de més de 100km/h i a mitges considerables. Hem sortit cap a santa Maria, Binissalem, Inca, Campanet, Sa Pobla i Muro. S'ha rodat molt aviat, i lo extrany es que he aguantat en el grup capdavanter fins Muro, amb una mitja de més de 34km/h. Mai m hagués pensat poder estar amb aquesta gent, però allà anava jo, sufrint com mai, i disfrutant a la vegada. 

A Muro, en Jose Lares, Berto, Nyako, sergi isern, Tito i jo, hem girat cap a Palma, tornant per el cami vell de Muro, amb més tranquilitat. 

Track Garmin. 



3 comentaris:

  1. Nades com un dofí, corrs com una gacela. Ara només te faltava agafar confiança en bici per donar-nos a tots pel cul als triatlons!!!

    Ja veuràs quan me posi a nadar... jajajaj

    ResponElimina
  2. Di que si Jaume, como aprendamos nosotros a nadar, se le acaba la tontería a Toni, jeje.

    ResponElimina