BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

dijous, 12 de setembre del 2013

wild wild wolf

Una marca coneguda a nivell nacional desembarcava a Mallorca per organitzar un triatló 2 setmanes abans de la gran cita anual, el Extrememan de Menorca. Un gran dilema, els faig ? no el faig?. La solució, ferlo acompanyant al Jordi Gil, un amic nedador que tornaba al mon dels triatlons després de 15 anys. Per circunstàncies, no el vaig poder acompanyar i vaig decidir fer la natació i la bici forta i el córrer sense sufrir.



triats power !!!

Es dona la sortida d' adins l aigua, lo qual me afavoreix ja que ningú me passa devant. Es forma un primer grup amb en biel bennasar, un pro i en miki rosselló. Jo vaig en paral.lel amb en loren alou, fins que ell es col.loca darrere. Aixi formam un grup d' uns 4 (biel oliver, que ha millorat moltissim nedant, loren, juanan i jo, que els vaig estirant)




arrib el quart i en biel oliver me passa pujant ses escales, pujam damunt sa bici i faig el primer km tot sol.
Com que se que en bici s ha d anar en grup a menos que siguis un crack, mir enrere i veig a loren alou que esta a uns 100m i decideix esperar-lo. Feim sa primera volta tots dos sols, entenent-mos perfectament en els relleus



A meitat de la segona volta, veim un grup a uns 300m , hem d agafar aquest grup sigui com sigui. Ens posam a tirar fort i ho aconseguim. Ja som a dedins, podem descansar. Hi ha en Joan Oliver, en biel oliver, en miki rosselló, en juanan fernandez que va de passeig i un parell més que sels veu amb bon nivell, un de vermell molt perillós perque no en té ni idea de rodar en grup i un grandot porc que pren un gel i el tira directament enterra.



Sa veritat es que m ho prenc amb calma, me limit a rodar dins el grup i que no me deixin als girs, que tirin els joves, jejeje, amés jo ja duc una volta de més i ja m ho he currat amb en loren.


Arribam els que ja duim 4 voltes, els altres segueixen, el grup s havia anat fent gran amb els arreplegats.

Ara toca córrer, vaig el quart o cinqué, peró no per molt de temps. Estic corrent a 4.20, tal com havia planejat, encara que crec que si hagués planejat correr més aviat no hagués pogut. La natació me va passar factura. Veig en Biel Bennasar, va segón i se'l veu molt be corrent. quina bèstia !!!


Me van adelantant els cracks, miki, marimon, miniño.....NYAKO.....després en Jose Lares, Toni Babot, jo no puc fer res, el motor no tira.

Però als 8 km,quan veig que només queda una recta de 2 km, algo canvia, s obrin els pulmons, flueix l adrenalina, tornen les ganes de competir, de fer ho bé, i me pos a córrer lo més fort que puc...3.40 marca el garmin,



 Veig als que m acabaven de passar, en Babot te problemes amb els isquios, en lares havia baixat el ritme, els adelant i la pregunta es, on es en nyako??? L he d agafar, mai m ha guanyat, al menys desde que som amics i el vull agafar, pero, ni rastre d'ell. Vaja quina bona cursa que ha fet !!!

Arrib al passadis enmoquetat, la gent anima, en Jose Garijo, les dones dels triats, en llorenç ferrer, el meu entrenador de natació, i arrib a la meta. 2 hores i 5minuts. faig un mortal un poc patètic de lo content que estic. Bona cursa i objectiu cumplit. no crec que estigui molt fet pols per seguir entrenant per Menorca !!!

                                                   "voltereta" a l arribada. es xula la foto.




video den leandro (sortida de l aigua, el quart )
http://www.youtube.com/watch?v=_Ub3e46vmZI&feature=youtu.be

Resultats
http://www.elitechip.net/system/public/download/49c3d68474188d18cb68af2c947698da.pdf

Segon M40 i 17 de la general. ara toca el mig ironman de Menorca. Cap allà anam !!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada