BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

dijous, 12 de setembre del 2013

Triatló Ca'n Picafort

Un triatló sprint sempre es molt dur per la seva explosivitat però si a més el circuit de bici es revirat i amb pujades i baixades, la cosa se pot complicar. Lany passat, malgrat guanyar le campionat de balears de veteranos 1, vaig fer un sector de bici molt discret, quedant el 130 en aquesta disciplina. Enguany pensava que passaria el mateix,però no contava en que he millorat molt en el domini de la bici en quant a collir curves (encara que no devall els ports tan rapid com els kamikaces dels meus companys de club). La clau d aquest triatló on vaig fer top 10, va ser el sector bici.

La natació com sempre, sortint en el segon grup, els dels bons nedadors que no tenen la força dels cracks biel o miki rossello. Bici en grup, amb el meu company de entrenos de natació, en llorenç alou, molt combatiu, donant relleus, fins que mos agafa el grup del cyborg Fede Rodriguez. Aguant en el grup, es una passada rodar amb aquesta gent.




Baixam de la bici i sortim en fede i jo a 3.50...sufrim molt ell m adelanta, jo l adelant, fins que arriba, faltant 2 km, el miniño machine , anam els tres junts uns metres, els tres som M40...miniño va a 3.30 i jo me pos darrere, vamos a soñar, dic en veu alta. Aguant uns 800m a roda fins que la realitat s imposa, miniño parteix i me guanya per 8 segons. L esprint me serveix per arribar devant Fede i aconseguir la segona posició i la dècima de la general. L any passat faig fer el 30, aixi que la millora es brutal. Seguim progressant !!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada