BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

dimecres, 12 de desembre del 2012

fi de temporada. duatló vilafranca

Després de l'aturada de 10 dies post extrememan, vaig intentar baixar de 40minuts en 10km a una cursa que es va fer a Maioris.

Tot va sortir be. amb en tito que me feia de llebre, vaig aconseguir a la fi, baixar la "mítica" barrera.



Uns dies desprér tocava el repte de baixar de 1.30 a la mitja marató de la TUI. Aquesta vegada era en Manolo Blasco el meu company de sufriment. També ho varem aconseguir.




Una passada de cursa. Ara hi ha la possibilitat de intentar millorar aquesta marca a la mitja de Sa Pobla, no se que faré, crec que puc baixar de 1.28 però estic entrenant més en natació que corrent i ja hauria d'estar fent series i seguint plans d'entrenament i ara per ara me fa molta peressa !!!

I per acabar la temporada, una prova a la qual, per raons personals, lo tenc molt de apreci. La marató combinada de Vilafranca, una cursa diferent, que com diu en jaume mas, son dues en una. una cursa de 11km corrent i una de 33km en bici.

Vaig sortir a 4.10-4.15 ja que jo no puc apretar des de el principi, m he d'anar encalentint. En Tito, Jose Lares i Nyako se m'escapen, van a menys de 4.



Poc a poc me vaig sentint millor, mes o manco al km 4 ja puc posar en marxa la màquina i pos el garmin a 3.50, començant a passar gent. Això m'anima molt,vaig collint grupets fins q arribam a boxes.

                                                       foto feta per toni babot.

En quan a la part de bici, havia decidit no jugarme el tipo. estic entrenant poc i apart, havia plogut i enterra estava tot banyat. Una vegada has tastat el terra, ja no te fa ganes tornar a caure i vaig anar molt conservador.

Vaig perdre uns 30 segons cercant la bici ja que no anaven numerades i me vaig trobar sortint de boxes amb molts dels que havia adelantat.



En Manolo Blasco me va agafar i me va proposar anar junts per fer relleus.Gracies Manolo !!! Me va ajudar molt.



En la darrera volta, en Manolo cau a terra, jo ni me don compte, i me prepar per esprintar i fogir del grupet amb el que anava.


Error !!!!! la arribada es en curva i jo no tenc la destresa suficient per collir curves a gran velocitat amb el terra banyat...


Faig un poc de ciclocross, me reincorpor a la cursa, es clar, m han passat tots els que volia deixar arrere i arrib a meta. Lo principal es que no he caigut.

He fet el 35 de la general. aquesta vegada no hi ha categoria M40. de totes maneres per a mi, els duatlons son entrenaments. No soc duatleta...en tot cas, nedador que fa triatlons, jejeje.

En resum, molt content per la cursa a peu i regulin en bici on l'any passat vaig fer 3 minuts menys.


I amb això acabam aquesta magnifica temporada en la que he he guanyat (en la meva categoria ) el campionat de balears de tri sprint i he fet tercer en mitja distancia, apart d'haver aconseguit els meus objectius en 10km i mitja marató. Poques travessies de natació, fent millor marca personal a cala blava i millorant un poquet en bici, que es lo que duc mes fluixet.

Com es presenta la temporada 2013?
De moment ni tenc neopré, aixi es que no tenc previst fer el tristar. Sera una temporada amb moltes competicions. No crec que pugui estar al nivell de l'any passat, però anirem fent. Es tracta de disfrutar.

be, vos desitj unes bones festes i que l'any que ve pogueu aconseguir els objectius esportius marcats.

SALUT !!!!!!!









3 comentaris:

  1. Si l'any 2013, millores un mica la bici, et veig al TOP 10 en tots els Tri!!!

    ResponElimina
  2. Gran temporada Toni!!!!felicitats i que la pròxima temporada sigui millor...bones festes i salut.

    ResponElimina
  3. Menuda carrera llevas, marca que te propones marca que rompes. Este año seguro que vuelves a subir a muchos podiums!

    ResponElimina