BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

diumenge, 8 de juliol del 2012

TRI PORT D'ANDRATX.

Triatló especial per a mi, ja que vaig debutar aqui el 2010. Es la primera vegada en que puc comparar resultats, encara que la cursa a peu i la natació no eren iguals, el recorregut de bici m' ha donat una idea de la millora. després posaré la comparació.

amb poques ganes partia jo cap a Andratx. crec que prefereix competir el matí, ja que el dia es fa molt llarg si has d'esperar a l'horabaixa per la cursa.
A priori el circuit no m' afavoria degut a les pujades i baixades, on es dificil posar-se a roda, però a la fi, també ha tengut la part positiva.


Arribada, salutació als amics, als que venien de l'ironman de austria (carlos muñoz, jose manuel, juanga) i a preparar material a boxes. Encalentiment de natació (molt important) i col.locat a segona fila per tirar-me a l'aigua, darrere el Juanan. Jo volia estar a primera fila, però vaig arribar tard.

Donen sortida i els de devant se tiren molt aprop, jo que volia tirar-me de cap, me veig obligat a tirar-me de peus i esper que d un moment a l'altre me caigui un tio damunt...



aquesta sortida la trob perillosisima, algun dia hi haurà un disgust...ja ho he dit a un de la organització.

be, aixi es que me trob tancat, sense poder estirar els braços per nedar i un boxejador a la dreta que me va pegant osties com si jo fos un sac d'entrenament. Arribam com podem a la primera boia i a partir d'aqui millor. Sortida de l'aigua i segona volta ja molt despejat practicament sol.

A la arribada un parell que duia darrere chupant roda, m'adelanten. no entenc aquesta mania d'esprintar als darrers metres d'una prova que s'acabarà d'aqui a una hora....deuen voler sortir devant a la fulla de elitechip.

La questió es que arrib el 3 o el 4 i anant cap el xip m en passen un parell.

Transició lenta, com les que normalment faig de nedar a bici, i partim cap a s'arracó.



Vaig sol, me passa en juanan arribant al punt de gir, i a la segona volta me cull un grup amb bastants de juniors i en miquel torres, que s'havia deixat ses sabates de córrer a casa i no va poder acabar el tri.
Faig tota la pujada amb ells i al punt de gir, me deixen, m'es igual, prefereix baixar al meu rollo que amb grup i forçat.

Vaig sol fins al final. el grup perseguidor amb sergi isern devant i amb ignasi colom (nyako) no m'arriben a collir, je je. M 'han retallat 2 minuts però encara els hi arrib 30 segons devant. Si som capaç de mantenir l'avantatge en la cursa a peu, faré primer M40.



Surto a córrer fort però no a muerte, ja que ho vaig passar tan malament al aquatló que el meu cos es nega a sufrir. Vaig controlant als perseguidors en els girs. Me trob a molts triats i amics fent la seva primera volta. Me passa en Pep Vidal com una moto i me pos darrere, falten 300m. Arribada. Alliberació....


Primer M40, el 15 de la general. i comparant amb l'any 2010 en que vaig debutar, vaig fer el 54 de la general i 8 M40. En bici, on el circuit era el mateix, i també el vaig fer tot sol, l'he fet 5 minuts més ràpid.

Bona evolució !!!



resultats:
http://www.elitechip.net/system/public/dldcache/9f075b9a7ad32fc604bb179697e9353d.pdf

Moltes gràcies a cati pons i pau verd per les magnifiques fotos !!!

7 comentaris:

  1. Enhorabona Toni!! per un Triat el que faci falta!!

    ResponElimina
  2. Toni enorabona per sa carrera, soc en Guillem soler i te vaig adelantar a sa transició i no ho vaig fer per sortir davant a sa pàgina de elitechip sino per fer una transició rapida i enganxar amb es de davant rès més. Esper que sa próxima no ens facis sofrir tant nadant xd, fins aviat!

    ResponElimina
  3. Toni, lo tuyo no es evolución es superevolución. Será muy difícil que te quiten el liderato de M40. Una pena que Manuel Fernandez este centrado en la larga distancia, sería un pique muy bonito.

    ResponElimina
  4. hola guillem, la propera no em deixaré passar tan facilment je je. la veritat es que faig unes transicions lentes. i enhorabona a tu tmb per la teva 4 posició !!!

    cuoyot, gracias por el comentario, pero te olvidas de sergi isern, que a poco que mejore en natación, me deja atrás sin problema, y te lo digo porque entrenamos a menudo juntos.

    cati i pau gracies a voltros !!!

    ResponElimina