BLOG ESPORTIU



Aquest blog no es mes que un diari per parlar un poquet dels entrenaments que vaig fent i les competicions en les que vaig participant, amenitzat amb un parell de fotos.

diumenge, 15 de gener del 2012

duatló de palma



no estava previst, però no m'he he pogut estar. Tanmateix havia d'anar a recollir el tritraje, i amés es el duatló de la meva ciutat...



El matí feia molt de fred, però allà erem els triats estrenant equipació. A la fi havien arribat els tritrajes de alta gama.

 Xarradeta, encalentiment amb en Julio, cercant un raconet per pixar, icap a l'arc de sortida. Aquesta vegada han separat federats i no federats i equips. No me pareix malament separar els equips dels individuals, però trob que es una putada no deixar als no federats sortir amb la resta de duatletes.

Aquesta vegada m´he posat en tercera fila, ben col.locadet per intentar fer-ho be. Es dona la sortida i amb l'adrenalina, faig el primer km a 3.35 i me dic, toni, ho pagaràs car, però veig que ten forces, vaig bé de respiració i segueix. De totes maneres aquest ritme no el puc aguantar i  els altres km me surten a 3.46 mes o manco, però cada vegada que mir el garmin, me  sorprenc.



La transició no molt ràpida, lio amb el casc, intent recuperar pulsacions i quant som demunt la bici, veig 3 corredors a 10m i faig un sprint per collir roda i ho aconsegueix. En realitat aqui es on es decideix si fas una bona carrera o no. Si no culls roda...estas fotut.

Amb el grupet ens entenem molt be i ens anam rellevant. En Juanan Amer, del foro de atletasdebaleares ,fa molt bona feina. A vegades passam dels 40km/h i a vegades rondam els 36-37. El grupet se va fent gròs amb la inclusió den Miquel Torres, gran ciclista, que me proposa fer una escapada, però li dic que no tenc forces per tirar.

Arribant a la zona de transició afluixam, prenem liquid i ens desfeim les sabates. Jo tenc problemes amb la sabata esquerra i no arrib a treurer-la i quan pos el peu a terra, peg una patinada i caic de genolls. Nopassa res.
La segona cursa a peu es molt dura. segueix anant a menys de 4, però sofrint molt. En manuel de CTC me diu que vaig tercer o quart, i intent no afluixar. Vaig amb un grupet i 500m abans d'arribar, pec estirada per fogir i no haver de fer un sprint.



A la arribada me diuen que he fet el 5 de la meva categoria i el 41 de la general. Estic molt content del resultat i de les marques aconseguides, encara que he sufrit moltissim tant a la carrera a peu, com en bici.  

                                                                           equipasso

resultats

http://www.elitechip.net/index.php?zwshow=SYS-ZW-74IU8E09&dldid=1018134&cmscmd=dlddoc&cmsplugin=zwelitechipplugin&cmsinstance=

gracies per les fotos a ramón i cati acronem. La primera foto la he collida de facebookino record de qui es, però es xulissima.

1 comentari: